ОПЛАКВАНЕ ЗА ДОСТАВКА

Ако вашият продукт е бил повреден по време на транспортиране или не отговаря на вашата поръчка, моля, уведомете ни по имейл в рамките на 48 часа от доставката.

Моля, изпратете ни по електронната поща снимка на опаковката (с видим етикет) и получения продукт, където ясно показва щетите.

Ще се справим с жалбата ви приоритетно и искрено се извиняваме за причиненото неудобство.

ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА

Можете да се откажете от покупката в рамките на 14 дни от доставката. Трябва да върнете продукта като имате възможност да поискате замяна с друг продукт или възстановяване на сумата заплатена за продукта.

Продукта, който искате да върнете, трябва да е неповреден, в оригиналната и неповредена опаковка с цялото предоставено оборудване. В противен случай искът ще бъде отхвърлен или разрешен само частично.

В рамките на 14 дни от доставката попълнете формуляра за замяна или възстановяване на сумата ИЛИ ни уведомете по имейл за намерението си да се откажете от покупката.

В случай на замяна на продукта, попълнете:  http://bit.ly/Подмяна

В случай на възстановяване на сумата, попълнете: http://bit.ly/HS_брой

Веднага след изпращане на формуляра ще получите в потвърждение на вашия имейл код за рекламация, който трябва да бъде написан на опаковката заедно с вашите данни. Ако не сте получили кода за рекламация, моля, свържете се с нас по имейл.

Преди да ни изпратите продукта обратно, не забравяйте да проверите потвърждението на поръчката или фактурата, която сте получили по имейл в момента на поръчката, дали сте закупили продукта в нашия онлайн магазин. В случай, че изпратите продукт, който не е наш, ние не носим отговорност за вашата грешка и няма да върнем пакета.

Имате 14 дни от подаване на заявката за да изпратите продукта на адрес:

София, 1000, жк Сердика ул. Гюешево №83, Еконт Експрес за HS PLUS D.O.O.

Съветваме ви да запазите разписката, която ще Ви бъде издадена при връщането на продукта. В случай на изгубен колет, ние все пак ще можем да разрешим вашата рекламация въз основа на доказателство за доставка чрез проследяващия номер.

Разходите за изпращането са за сметка на клиента. Няма да бъдат приети пакети с наложен платеж.

Веднага след като отделът за рекламации получи вашия пакет, нов продукт ще бъде изпратен по замяна или сумата заплатена за продукта ще бъде възстановена в рамките на 8 работни дни.

Списък на продуктите, за които отказът от покупката е ограничен или невъзможен:
Почистващи препарати, полиращи пасти, … Продуктът може да бъде върнат само ако защитното фолио / пломба не е премахната и все още не е отворена и използвана.
Бански, бельо:  Бански и бельо не могат да бъдат върнати по хигиенни причини.
Електронна книга: Електронната книга е интелектуална собственост, която не може да бъде върната материално (може да бъде прехвърлена или копирана), така че не е възможно да замените или възстановите покупната цена за този артикул.
Комплект, продукти с множество артикули: Частично връщане на отделни продукти от комплекта не е възможно. Искането за мистериозна кутия ще бъде прието и разрешено само ако върнете цялото съдържание на кутията.
Подарък: Не е възможна рекламация за продукти, които сте получили като подарък.

ЕДИНСТВЕНО ИСКАНИЯ, КОИТО ОТГОВАРЯТ НА ВСИЧКИ ПОСОЧЕНИ УСЛОВИЯ, ЩЕ БЪДАТ ПОЛОЖИТЕЛНО РАЗРЕШЕНИ

ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ В ГАРАНЦИЯ

Ако артикулът е счупен или не работи правилно, можете да използвате 2-годишната гаранция за всички електронни устройства в нашата оферта.

Гаранцията не се прилага в случай на:

–  физически повреда
–  износване поради употреба
–  грешки, произтичащи от неправилно, неподходящо и небрежно използване на артикула

Изделието, което искате да върнете, трябва да е неповредено, в оригиналната и неповредена опаковка с цялото предоставено оборудване. В противен случай искът ще бъде отхвърлен или разрешен само частично.

Попълнете формуляра за замяна на линка по-долу ИЛИ ни уведомете писмено по имейл.

За подмяна в гаранция попълнете:  http://bit.ly/Подмяна

Веднага след изпращане на формуляра ще получите в потвърждение на вашия имейл код за рекламация, който трябва да бъде написан на опаковката заедно с вашите данни. Ако не сте получили кода за рекламация, моля, свържете се с нас по имейл.

Преди да ни изпратите продукта обратно, не забравяйте да проверите потвърждението на поръчката или фактурата, която сте получили по имейл в момента на поръчката, дали сте закупили продукта в нашия онлайн магазин. В случай, че изпратите продукт, който не е наш, ние не носим отговорност за вашата грешка и няма да върнем пакета.

Имате 14 дни от подаване на заявката за да изпратите продукта на адрес:

София, 1000, жк Сердика ул. Гюешево №83, Еконт Експрес за HS PLUS D.O.O.

Съветваме ви да запазите разписката, която ще Ви бъде издадена при връщането на продукта. В случай на изгубен колет, ние все пак ще можем да разрешим вашата рекламация въз основа на доказателство за доставка чрез проследяващия номер.

Разходите за изпращането са за сметка на клиента. Няма да бъдат приети пакети с наложен платеж.

Веднага след като отделът за рекламации получи вашия пакет, нов продукт ще бъде изпратен по замяна в рамките на 8 работни дни.

ЕДИНСТВЕНО ИСКАНИЯ, КОИТО ОТГОВАРЯТ НА ВСИЧКИ ПОСОЧЕНИ УСЛОВИЯ, ЩЕ БЪДАТ ПОЛОЖИТЕЛНО РАЗРЕШЕНИ